Whitepaper – 6 praktijkvragen over vakantiedagen en ziekte

0

Volgens de wet heeft een werknemer met een dienstverband jaarlijks minimaal recht op vier maal de wekelijkse arbeidsduur aan vakantie. Maar wat als een werknemer ziek wordt? In deze whitepaper worden een aantal veel gestelde praktijkvragen over vakantiedagen en ziekte behandeld.

1. Mag een werknemer zich ziek melden tijdens vakantie?
2. Bouwt een zieke werknemer vakantiedagen op?
3. Gaan vakantiedagen van het saldo van een zieke werknemer af?
4. Welk loon moet worden betaald aan zieke werknemers tijdens vakantie?
5. Moet een zieke werknemer vakantie aanvragen?
6. Kan ik mijn zieke werknemer verplichten vakantiedagen op te nemen?

Vul onderstaand formulier in om de whitepaper gratis te downloaden

  • We willen u up-to-date houden over de ontwikkelingen van XpertHR en haar producten en diensten. We sturen u e-mails waarvan we denken dat u daarin geïnteresseerd bent. De inhoud van deze XpertHR* e-mails kunnen bestaan uit geselecteerde artikelen, product updates, informatie over aankomende evenementen of uitnodigingen voor deelname aan onderzoeken. Indien u geen e-mails van XpertHR wenst te ontvangen vink dan de “opt out” box aan. Wij zullen uw gewijzigde voorkeur dan verwerken.
  • * XpertHR is een handelsnaam van Reed Business B.V. Door het registreren van uw gegevens heeft u er notie van dat wij uw persoonlijke gegevens verwerken volgens onze Privacy Policy.