Moet HR betrokken worden bij transformatie naar social business?

Geplaatst in Algemeen


  • Lid
    Marco Hendrikse op #53489

    Op marketingblog Marketingfacts (http://www.marketingfacts.nl/berichten/ronald-velten-ibm-social-business-vraagt-om-leiderschap) stelt Ronald Velten, marketingdirecteur bij IBM, dat social business draait om samenwerken en daarom de hele organisatie aangaat.“Het wordt tijd dat marketing-, IT- en HR-leiders de handen ineenslaan.” Zelf werkt Roland veel samen met de HR-afdeling. “Het draait allemaal om gedragsverandering, om de ontwikkeling van nieuwe competenties.”

    In hoeverre zijn HR-professionals reeds bezig met 'de social business', in hoeverre worden zij door andere afdelingen betrokken bij social business initiatieven? Wil of moet HR hierbij betrokken worden?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone