Employer Branding principles

0

Een onderscheidend werkgeversimago? Denk als een marketeer

De kunst is een sterke identiteit te krijgen als werkgever waar bepaalde groepen mensen zich thuisvoelen. Maar niet iedereen dus!

Er zijn verschillende manieren, zoals ‘corporate storytelling’ en het inzetten van de eigen medewerkers als merkambassadeurs, om de boodschap te verkondigen. Maar wat moet er verteld worden?

  • Focus on offers: “Bij onze organisatie krijg je meer dan bij andere organisaties (bv. vakantiedagen, carrièremogelijkheden)”
  • Focus on personality: “Bij onze organisatie werk je samen met mensen die op je lijken”
  • Focus on values: “Wij zijn een maatschappelijk betrokken organisatie”
  • Focus on tasks: “Bij onze organisatie krijg je de kans te doen wat je leuk vindt”

Lees verder » 

Meer mediascan »

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Lees meer over:

Over Auteur

Redactie XpertHR Actueel

De redactie van XpertHR Actueel zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van het laatste P&O-nieuws, de ontwikkelingen in het vakgebied en relevante jurisprudentie.

Reageer