Klant bepaalt beloning medewerker

0

Klanten lang laten wachten of een chagrijnige bui kan verkopers van BelCompany duur komen te staan.

Het telecombedrijf gaat de tevredenheid van klanten meewegen in de jaarlijkse bonus voor de winkelmedewerkers. ,,De klanten bepalen de beloning van medewerkers”, meldde BelCompany donderdag.

Klanten kunnen op de website van het telecombedrijf de winkel waar zij hun aankoop hebben gedaan beoordelen. De totaalscore van elke winkel wordt vervolgens verwerkt in de bonus van de medewerkers. ,,We hopen dat we hiermee de dienstverlening aan onze klanten verder kunnen verbeteren”, zei Paul Vreeburg, directeur van BelCompany.

BelCompany heeft ruim 175 winkels in Nederland en maakt deel uit van het Macintosh-concern.

Lees ook:

Lees meer over:

Over Auteur

De redactie van XpertHR Actueel zorgt er gezamenlijk voor dat u op de hoogte blijft van het laatste P&O-nieuws, de ontwikkelingen in het vakgebied en relevante jurisprudentie.