The Moment Social Media Became Serious Business

0

De geschiedenis herhaalt zich. Sociale media worden net zo geaccepteerd als de (mobiele) telefoon.

Een jaar geleden werden mensen die over sociale media begonnen nog met de nek aangekeken. De acceptatie van de mobiele telefoon kon aanvankelijk op dezelfde scepsis en afkeer rekenen. Halverwege 2009 was er echter een abrupte ommezwaai. Sociale media lijken geaccepteerd te worden, nu ook de kennis van de (on)mogelijkheden van sociale media toenemen. En sociale media gaan een belangrijke rol op de werkvloer spelen. Gezien ook de geschiedenis is dat niet (meer) tegen te houden.

“Social media is on track to become an integral part of the way we work — a core tool of serious business.”

http://blogs.hbr.org/erickson/2010/01/the_moment_social_media.html

 

Meer mediascan »

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Lees meer over:

Over Auteur

Redactie XpertHR Actueel

De redactie van XpertHR Actueel zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van het laatste P&O-nieuws, de ontwikkelingen in het vakgebied en relevante jurisprudentie.

Reageer