HR communicatie: zorg dat de boodschap belangrijk is

0

Een tot nadenken stemmend bericht over HR communicatie. Zorg er als HR-professional of afdeling voor dat berichten relevant en belangrijk zijn.

Als een medewerker te vaak een bericht van HR heeft gekregen dat niet relevant of weinig belangrijk is, wordt dat ene belangrijke bericht met minder aandacht, of erger nog, helemaal niet, bekeken. 

Zeker nu ook mailprogramma’s steeds slimmer worden is het noodzaak een bericht ‘te laten tellen’. In deze post is een video opgenomen waarin de nieuwste functionaliteit van Google’s Gmail, de zogenaamde Google Priority Inbox, wordt toegelicht. Het mailprogramma selecteert, op basis van leesgedrag, de meest belangrijke berichten. Gebruikers kunnen dit uiteraard bijsturen, zodat het mailprogramma in de toekomst nog beter weet wat de lezen belangrijk vindt en wat niet.

Maar Google Priority Inbox of niet, een boodschap van HR hoort altijd belangrijk te zijn. Besteed daar aandacht aan.

Bekijk hier het Gmail-filmpje (2 minuten).

Meer Mediascan »
 

Lees meer over:

Over Auteur

De redactie van XpertHR Actueel zorgt er gezamenlijk voor dat u op de hoogte blijft van het laatste P&O-nieuws, de ontwikkelingen in het vakgebied en relevante jurisprudentie.